lördag 19 november 2011

Hur spelar du - gästblogg

Hej där i stugan, detta är jag, Samantha (Fredrika), från bloggen Samanthafan.webblogg.se, som gör ett gäst inlägg här.

Jag tänkte skriva om hur jag spelar och vad jag tycker om det.
Aja, när jag sitter framför dataskärmen och spelar sims 3, brukar jag oftast planera vad mina simmar ska uppnå. Eller så slumpar jag fram mina simmar öde - vad som helst kan hända då.
Jag gör alltid en startsim, slumpar fram om den ska vara tjej eller kille, tar tid på mig att göra kläderna och frisyrerna och allt.
Sen kommer det här med att bygga hus - som jag älskar . Jag brukar inte fuska med pengarna när jag ska bygga, så det blir oftast ett litet hus från början, innan jag låter min startsim kämpa för pengarna och kunna bygga ut huset och fixa till det lite snyggare.

Jag älskar att fota otroligt mycket och får säkert mer än 30 bilder per dag när jag spelar, haha..

Ha en fortsätt bra kväll!

// Sam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar